1.Prawdziwa historia 8/10 2.Trzynaście dni 7/10 3.Rekrut 7/10 4.Bunt na Bounty 6/10 5.Angielska robota 6/10 6.Bez wyjścia 6/10 7.Góra Dantego 5/10 8.Koktajl 4/10 9.Gatunek 2/10 10.Ucieczka gangstera 2/10
Bunt na Bounty,Bez wyjścia,nowa Ucieczka Gangstera-perfekcyjnie zrealizowane,klimatyczne kino.
Z niekłamaną przyjemnością oglądałem też "Trzynaście dni" i "Górę Dantego".
A niektóre filmy, jak "Góra Dantego" czy "Rekrut", są naprawdę godne uwagi.
Z jego filmów widziałem tylko SPECIES, DANTE'S PEAK i THREETEN DAYS wszystkie były super
Jak dla mnie filmy słabe, niestety nie widziałem reszty jego dokonań...
Dycha za Gatunek i za Ucieczkę gangstera :)
"Jest coś niemoralnego w lekceważeniu własnego osądu." - JFK