To się ostatnio stało bardzo irytujące. Bez przerwy lokowania produktu albo reklama szybkiej pożyczki, albo jeszcze jakiejś innej instytucji... I to jeszcze tak jakoś sztucznie na siłę wciśnięte. Chyba dałoby się to zgrabniej wpleść (jeśli już koniecznie muszą reklamować)...
Zgadzam się że ten trend jest coraz bardziej wkurzający. Jak w amerykańskich filmach coś takiego się pojawia to jest tak dyskretne że fani wręcz traktuja to jako ciekawostkę i dowód swojej bystrosci. No ale serial to serial film to film. Seriale chyba w duzo większym stopniu opierają się na sponsorach a że sponsor wymaga to trzeba bardzo podkreślać jego obecność, tak bardzo jak się da. Aktorzy pewnie sami odczuwają śmieszność i brak naturalnosci tego reklamowaniaa i to powoduje jeszcze dodatkowo podkreślenie sztuczności.
Polecam zaprzestanie ogladania polskich seriali...nie ma zreszta w nich nic oprócz coraz bardziej irytujących motywów
szczególnie rozczulające i najbardziej nachalne jest to w produkcjach tvp, bo hajs z abonamentu i normalnych reklam to jeszcze za mało. a żeby w zamian był chociaż jakiś poziom tych seriali...
Jest jeden jedyny serial TVP co nie ma lokowania produktu, jest.............................. to Czas Honoru
Mi tam Wieczorkowski "popylający" między minami z reklamówką Biedronki by nie przeszkadzał, ani Wesołowski smarujący bagnetem pajdy chleba z Delmą czy Pawlicki uciekający przed SS-manami w Citroenie Cactusie.
Dopiero zauważyłem ironię. Mieczysław Zub był milicjantem, gwałcicielem i seryjnym mordercą.
Bzdura. Oglądałem wszystkie odcinki i nie zauważyłem żadnego nachalnego reklamowania produktów ... to że jest np. zbliżenie na telefon i ten telefon jest jakiejś marki to chyba oczywiste bo jakiejś marki misi być ... za to bardzo często zauważyłem rzecz zupełnie przeciwną—- większość np. samochodów (m.in. policyjne radiowozy) ma pozaklejane (pozakrywane) emblematy marki - nie widać czy to Ford czy inna marka. Wiec jak widać wcale nie jest tak źle jak się tutaj pisze ..